torsdag, juni 25, 2009

Rensa och ordna

Jag är absolut helt tokig i tapeter. Älskar alla dess vackra och läckra mönster o färger. Kom på ett sätt att få njuta av dem. Tapetserade helt enkelt mina tidskriftsamlare (IKEA) med tapet och vackra papper. Här i Gävle har vi tapettillverkaren Duro med butik. Där kan man botanisera bland deras tapeter och även köpa med sig prover för en billig penning. Annars har de flesta tapettillverkare möjlighet att skicka prover, eller byt tapetsnuttar med vänner.

När jag ändå håller på att skapa mer ordning så bestämde jag mig för att bygga en egen bokhylla, där mina tidskriftsamlare skulle få sin egen plats. Den är långt ifrån klar, men åtminstone påbörjad. Jag kommer med ny bild när den är helt färdig...



1 kommentar:

  1. Hej Lena!
    Vad roligt att du också har startat en blogg! Vad duktig du är som har byggt en bokhylla! Och tidskriftsamlarna är ju bara för söta. Skönt med ordning o reda. Jag håller också på med mappar för tillfället för att få ordning här i arbetsrummet. Ha det gott i sommarvärmen! Kram, Anette

    SvaraRadera